דחף. לפני הכל אנשים קונים דברים מתוך דחף. רבים מנסים לסבך את העניינים בכל הקשור למניעים לקניה, אך בסופו של דבר, הכל מסתכם בדבר אחד: דחף.
אנו יכולים לראות אנשים מוציאים כסף מתוך דחף מספר פעמים ביום, במכולת, בחנות בגדים, בעבודה. דחף יוצרים ע"י גירוי מוטיבטורים. מה זאת אומרת גירוי מוטיבטורים? אני אתן לכם דוגמה, אחד מהמוטיבטורים הגדולים ביותר הוא גאווה, אגו.
בני התכוון להציע נישואים להדר, אך אינו הסתדר עם אביה, אביה טען שבני אינו אמיד מספיק לתת לביתו תחושת ביטחון מספקת, מה שפגע בגאוותו של בני. בני החליט ללכת לקנות להדר טבעת נישואין, ופגש את אביה ליד חנות התכשיטים, הם נכנסו ביחד לחנות והמוכרת הציעה להם מספר טבעות, בני בחר טבעת . "כמה היא עולה?" שאל, המוכרת ענתה , בני ידע שהמחיר גדול מדי ויכניס אותו למעט בעיות כלכליות. הוא התלבט אם לקנות. אביה של הדר שעמד לידו הציע "אני יכול להוסיף לך כסף אם אתה מתקשה", גאוותו של בני שוב נפגעה מההתנשאות של אביה, "לא. אני מסתדר מעולה, אני אקנה את הטבעת הזו" אמר בני למוכרת, למרות שידע שיכנס לצרות כלכליות.
בני קנה את הטבעת בגלל שגירו את מוטיבטור האגו שלו. עליכם לגרות את המוטיבטור של הקוראים על מנת לגרום להם להתקשר אליכם או לרכוש מכם את המוצר, רשימת המוטיבטורים המובילים היא: פחד, סקרנות, גאווה, נדיבות, חוסר ביטחון, תאווה, קנאה ועצלנות.
עוד דוגמה: תאווה.
מייקל הגיע לקזינו בוגאס, המזל היה לצידו והוא הרוויח 5000 דולר. הציעו לו להמר על כפול או כלום, מייקל חשב לעצמו שלא כדאי לסכן את הכסף שכבר הרוויח, ההגיון אמר לא. בחור שעמד לידו אמר לו "תחשוב על זה בנאדם, 5 אלף דולר זה יפה, אבל 10 אלף דולר יכסו את הנסיעה לכאן וגם את החשבונות שנשאר בבית" מייקל החליט להמר על כל ה5K.
התאווה של מייקל לכסף גרמה לו להמר על כל הכסף שהרוויח. הכל מסתכם בגירוי חושים, עליכם לגעת בהם על מנת ליצור דחף.
אנו יכולים לראות אנשים מוציאים כסף מתוך דחף מספר פעמים ביום, במכולת, בחנות בגדים, בעבודה. דחף יוצרים ע"י גירוי מוטיבטורים. מה זאת אומרת גירוי מוטיבטורים? אני אתן לכם דוגמה, אחד מהמוטיבטורים הגדולים ביותר הוא גאווה, אגו.
בני התכוון להציע נישואים להדר, אך אינו הסתדר עם אביה, אביה טען שבני אינו אמיד מספיק לתת לביתו תחושת ביטחון מספקת, מה שפגע בגאוותו של בני. בני החליט ללכת לקנות להדר טבעת נישואין, ופגש את אביה ליד חנות התכשיטים, הם נכנסו ביחד לחנות והמוכרת הציעה להם מספר טבעות, בני בחר טבעת . "כמה היא עולה?" שאל, המוכרת ענתה , בני ידע שהמחיר גדול מדי ויכניס אותו למעט בעיות כלכליות. הוא התלבט אם לקנות. אביה של הדר שעמד לידו הציע "אני יכול להוסיף לך כסף אם אתה מתקשה", גאוותו של בני שוב נפגעה מההתנשאות של אביה, "לא. אני מסתדר מעולה, אני אקנה את הטבעת הזו" אמר בני למוכרת, למרות שידע שיכנס לצרות כלכליות.
בני קנה את הטבעת בגלל שגירו את מוטיבטור האגו שלו. עליכם לגרות את המוטיבטור של הקוראים על מנת לגרום להם להתקשר אליכם או לרכוש מכם את המוצר, רשימת המוטיבטורים המובילים היא: פחד, סקרנות, גאווה, נדיבות, חוסר ביטחון, תאווה, קנאה ועצלנות.
עוד דוגמה: תאווה.
מייקל הגיע לקזינו בוגאס, המזל היה לצידו והוא הרוויח 5000 דולר. הציעו לו להמר על כפול או כלום, מייקל חשב לעצמו שלא כדאי לסכן את הכסף שכבר הרוויח, ההגיון אמר לא. בחור שעמד לידו אמר לו "תחשוב על זה בנאדם, 5 אלף דולר זה יפה, אבל 10 אלף דולר יכסו את הנסיעה לכאן וגם את החשבונות שנשאר בבית" מייקל החליט להמר על כל ה5K.
התאווה של מייקל לכסף גרמה לו להמר על כל הכסף שהרוויח. הכל מסתכם בגירוי חושים, עליכם לגעת בהם על מנת ליצור דחף.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com